.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تحلیل عماد افروغ از کناره گیری خاتمی

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم گفت:با کناره گیری خاتمی از رقابت های انتخاباتی اجماع اصولگرایان در این انتخابات شکسته خواهد شد.

عماد افروغ در گفت و گو با خبرنگار «فردا» با بیان اینکه انصراف خاتمی از رقابت های انتخابات ریاست جمهوری اردوگاه اصولگرایان را دچار تغییراتی خواهد کرد،اظهار داشت: عده ای از اعضای جریان اصولگرا تلاشی را برای کاندیداتوری رییس جمهور فعلی در رقابت های انتخاباتی آغاز کرده بودند که با کناره گیری خاتمی از عرصه انتخابات برنامه های اصولگرایان در انتخاب کاندیدای واحد نیزدگرگون خواهد شد.

وی گفت:اعلام کاندیداتوری احمدی نژاد با واقعیت های سیاسی جامعه ما و خواست مردم همخوانی ندارد برهمین اساس اصولگرایان اقدام به اتخاذ تصمیم عقلانی تر دیگری خواهند کرد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم تصریح کرد:البته با انصراف خاتمی،احزاب و گروه های حامی این کاندیدا ممکن است که به دنبال کاندیدای دیگری باشند و از فردی که رییس جمهور سابق به نفع وی کناره گیری کرده است،حمایت نکنند.

وی متذکر شد:حمایت خاتمی از موسوی نمی تواند هیچ الزامی را برای اصلاح طلبان در رابطه با قرار گرفتن در صف حامیان نخست وزیر سابق به وجود آورد.

افروغ با عنوان این مطلب که اصولگرایان نیز باید با درنظرگیری اجماع کلیه احزاب این جریان کاندیدای های خود را انتخاب کنند،ادامه داد:نباید برای حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری تنها به حمایت تعداد اندکی از اعضای این جریان از کاندیدایی چون احمدی نژاد اکتفا کرد.

وی خاطرنشان کرد:در حال حاضرقالیباف،ولایتی و احمدی نژاد کاندیداهای احتمالی جریان اصولگرا هستند که هر یک سهمی برابر در جذب افکارعمومی جامعه برای حضور در پای صندوق های رای دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.